Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2009 22:59 - Магазин за японски авточасти - без коментар!
Автор: illym Категория: Забавление   
Прочетен: 6867 Коментари: 2 Гласове:
0



Искам да Ви предоставя кореспонденцията с магазин за японски авточасти - Катя ЕООД & Рамона ООД.

Уеб страница:    www.japanparts-bg.com/

Належащ ремонт на моето самолетче (Митсубиши Колт) ме накара да се обърна и към тях в проучването за части и цени, което си спретнах тези дни.

Kакто ще видите от предоставената кореспондеция с тях, как мислите, може ли да им се има доверие? image

——————————————————————————————

Писмо 1 - моето запитване:

Здравейте,
искам да направя запитване за някои части за Митсубиши Колт,
номер на рама: JMBMNCJ1AWU000862

Интересуват ме:
- списък на компонентите, които ме интересуват…..

Марки - цени.
Предварително благодаря!

************************

Техният отговор:

gomitchki 40 leva- segmenti 140 leva- garnitoura za glava 45 leva . ramak
i rolka 120 leva, nakrainik 35 leva

——————————————————————————————–

Писмо 2 - моят отговор:

Здравейте,

бях Ви помолил да ми изпратите повече информация за марките на
съответните компоненти, че са Японки ОК, но искам марките ако е възможно!

Също така не ми отговорихте дали ги има в наличност и ако не, колко време е доставката?

И последно, работите ли с куриери с наложен платеж?

Предварително Благодаря.

*************************

Техният отговор:

rabotime c ekont . kourierski firma. imame iaponski avto tchasti . i ti
znaie6 ako predlagam za teb segmenti na firma rik za 150 leva, vie chte
namerite v bazara vik i piche made in japan za 70 leva , i vednaga chte
pomisslite skippo , ima mnogo kitaiski i piche made in japan kato parfumi
v iliansi boss za 15 leva i sichti koutia v vitochka za 150 leva triabva
da ima6 doveria c koi raboti6

——————————————————————————————

Писмо 3 - моят отговор:

Здравейте,

Няма да коментирам това, че пишете на латиница, няма да коментирам, че няма елементарни обръщения във Вашите писма като “Здравейте” и т.н.

Предполагам не сте Българин за да пишете и така неграмотно и с адски много правописни грешки!

Имах елементарни въпроси към Вас! И исках елементарни отговори, а не разкази от пазара.
За някои хора цената не е проблем!
Обърнах се към Вас защото официалния вносител няма в наличност
компонентите, които аз искам! Доставката им е 2 седмици, а на мен
ремонта ми е належащ сега.

Но определено към Вас не бих имал доверите след такива отговори!

Поздрави.

*************************

Техният отговор:

kakvo rechi6

——————————————————————————————

Писмо 4 - ново писмо от тях, много скоро след Писмо 3:

Здравей , явно не сте се разбрали за правописа с шефа ми , искате да
знаете марките на частите : Гумички за клапани AIKON цената им е 40
лева ; Сегменти RIK 140 лева ; Гарнитура за глава VENTERS 45 лева ;
Ролка GMB 60 лева ; Ремък MITSUBOSHI 60 лева ; Накрайник CTR 35 лева

Нямам думи!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ОТНОСНО КОМЕНТАРА :
26.06.2009 17:25
Не съм съгласен с Вашето мнение за Japan parts . Аз работя с тях от дъги години и всичко с частите си е било наред , хората които работят там са изключително точни и любезни , и подробно отговарят на всичките ми въпроси . Незнам какво не сте разбрали питали сте дали са ви отговор и това е.
цитирай
2. illym - Личи си, че и вие владеете "добре" български език,
28.10.2009 21:11
както и арабина, а посоченото тук е кореспонденция по електронната поща. Това е факт, а не само мнение. Не мога да коментирам дали частите са на ред, защото така и не се стигна до покупка на части (и по - добре), но мога да комнтирам колко "изключително точни и любезни , и подробно отговарят на всичките ми въпроси" и това си личи от приложената кореспонденция с тях. Нека всеки сам си направи извода. Ако мислите, че тяхният отговор е нормален и разбираем, си е лично ваш проблем и е сигурно едно на милион.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: illym
Категория: Лични дневници
Прочетен: 356050
Постинги: 77
Коментари: 124
Гласове: 2426
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031