Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2012 01:30 - Отвикнах
Автор: illym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2003 Коментари: 1 Гласове:
6



Отвикнах да пиша в блогът си (или граматически по - правилно е да напиша "блога" - всъщсност - прекалено е късно, не мога да мисля за членуване, или не искам) ..., не, че нямаше за какво (култува реплика от стари публикации, мразя думата "постинги"), навлезе facebook,  а българския блог остана на второ място... И всъщност съм ядосана сама на себе си.
Блог.бг ми даде невероятни личности, чиито блогове вече не намирам...тук изказвах мнението си, необезпокоявана и това не ми носеше неприятни последствия. Тук, аз не пропилявах безценни часове във "фермата" или "кафето", а четях, запозавах се с интересни хора, които нямаше как да срещна в тогавашния си живот...
Тогава имах с кой да поговоря за "Задната къща на Ане Франк", или да споделя какво ме е  разочаровало от "Гомор" на Савиано и интересното е, че имаше някой отсреща, а сега какво?
Дори няма, за какво да се възмущавам, защото това, което ме е ужасявало, днес след няколко години е като "добър ден", и просто свиканах с него,т.е. ежедневие...





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - illym
10.08.2012 08:23
Много хора напуснаха поради същите причини. Сега най-популярни за постингите, базирани на злоба и обвинения. Влизам сравнително рядко и преглеждам определени блогъри. През останалото време публикувам в моя сайт или разглеждам чуждестранни такива.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: illym
Категория: Лични дневници
Прочетен: 356378
Постинги: 77
Коментари: 124
Гласове: 2426
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930