Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2009 23:19 - Пред Коледно
Автор: illym Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6094 Коментари: 9 Гласове:
11

Последна промяна: 16.12.2009 01:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  Бива ме в изчезванията...понякога годините се сливат, и хората се чудят къде съм се дянала в нищото, така и както съм дошла на пръсти... Иска ми се да им кажа, че съм отишла в онзи по - добър свят, в който няма зло, няма завист и няма лицемерни погледи и въздишки ...Но, всъщност не е така, всъщност съм била тук и сега в паралелната реалност на някой непознат град, който ми се е видял достатъчно гостоприемен, за да остана...и достатъчно отблъскващ, за да си тръгна в търсене на следващия и така безброй много пъти...
   Но за жалост в момента не мога да си позволя този лукс...синовете ми ме гледат с искащите си очи и не мога или по - скоро не искам да ги обричам на постоянното лутане! Не!!! Не искам да ги превръщам в дървета без корени, които не знаят защо са посадени на този свят. Не искам да бъдат като мен. Ще ми се да получат повече от мен самата и да притежават в изобилие от онова неосезаемо нещо, наречено щастие. Иска ми се, големите черни очи, на моите синове, да не плачат, да не знаят какво е тъга, несигурност и болка, поради предателство...
 А всъщност на мен ми омръзна...омръзна ми от имагинерния свят, в който бях живяла, омръзна ми от предразсъдъци и въздишки, от фалшива реалност, от ограничения...просто исках да остана истинска, в моя свят..., и да науча моите момчета на реалност, а не да им направя безполезния подарък на нещото, което все не им достига, на онова ненамереното...простете ми за дързостта, но исках да ги направя добри хора, а не паразити, живеещи на гърба на другите или егоистични глупаци, които смятат, че всеки им е длъжен...
 Както казах, мога да изчезвам. Добра съм в това. Кръстосвам чуждите площади и търся своя дом и така до поредното красиво място. Може би пристанище в Монако или забутано френско селце в Алпите...Може би това ще е английската мъгла или ирландското опиянение..., а може би красивия блян на Бейрут преди войната... Но наближава Коледа, вълшебните светлинки блестят по отсрещните витрини и лъхат ведрината на празника, пак измислената ведрина на празните надежди. Синовете ми обожават тези лампички, имаме си у дома. Това за мен се нарича миг спокойствие, а за тях - мечти. И нека така си и остане, може пък тази година да празнуваме Ханука.
FIN




Гласувай:
11



1. tera - Ами аз не празнувам Ханука :)
14.12.2009 23:02
Но поне си оправи правописните грешки празнувайки :) Даже нямам сили да ги изброя - имагинарни, предрасъдъци, опианение и т.н.
Пък и в този текст май многоточията са най-много... за сметка на смисъла ... нищо лично :)
цитирай
2. eien - Ей, вярно!
15.12.2009 06:29
Много многоточия. Ама ако си ги харесвате, нищо лошо...нали постингът и мислите в него са си Ваши!
цитирай
3. belier - Ti,
15.12.2009 13:54
si istinska maika. Siguren sym, che shte predadesh svoeto choveshko na sinovete si, a te shte go multiplicirat taka, kakto samo bratq mogat. Kogato chuvstvata govorqt, pravopisnite greshki dori ne gi zabelqzvam. Pojelavam ti mnogo vylshebni svetlinki tazi koleda!
цитирай
4. illym - @ tera, @ eien
16.12.2009 01:11
категорията е "лични дневници", тук си пиша с колкото си искам правописни грешки, както казвате, нищо лично. А, вие да бяхте станали учители по "Български език" и да поправяте повече такива "неграмотници" като мен!!!!
цитирай
5. illym - @ belier
16.12.2009 01:15
Мерси много, за думите ти. Въпреки грешките, явно някой ме е разбрал!
Една вълшебна Коледа ти желая, сврзана с много сбъднати мечти!
цитирай
6. velichka84 - правописните грешки
16.12.2009 01:15
моля да престанете да критизирате момичето за такива глупости. Тя е двуезичен човек и като такъв знам, че човек се бърка, особено като пише бързо и емоционално. Това не е учебник по български език, а ЛИЧЕН БЛОГ - ЦЕЛТА Е ДА НИ КАЖЕ НЕЩО ЛИЧНО, ДЪЛБОКО! Много грамотно е написано според мен, браво!
цитирай
7. illym - @ velichka84
16.12.2009 01:26
Благодаря ти много за силните думи! Прегръдки и продължавай все така! От 1989 година в Република България се възобнови правото на свободното слово!!! Продължавай да изразяваш себе си!
цитирай
8. tutankhamon661 - illym
24.12.2009 17:55
абе, к'во им се връзваш на тия кретени с правописа! явно нямат какво да кажат и избиват комплекси - правят се на много умни. за да напишат три реда, сигурно са извикали учителя по български език, щото те самите нищо не могат.
и к'во им се молят някои! нема "моля"! аз ЗАБРАНЯВАМ да те критикуват!
весели празници!
цитирай
9. illym - @tutankhamon661
15.01.2010 20:58
спокойно, на никой не се връзвам аз, и принципно търпя много на критика, само да е обоснована :)
Весели празници с много голямо закъснение ::))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: illym
Категория: Лични дневници
Прочетен: 356370
Постинги: 77
Коментари: 124
Гласове: 2426
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930